Jak wygląda sprzedaż szkody ?

W momencie, kiedy zdecydujesz się sprzedać nam swoją szkodę prześlij do nas kosztorys napraw, który otrzymałeś od ubezpieczalni jeśli go posiadasz, jeśli nie, również możesz się do nas zgłosić.

Porozmawiamy i doradzimy jakie kroki podejmować dalej. Oczywiście od razu nie podpiszemy umowy.

Nasi eksperci przygotują nowe rozliczenia, nowe kosztorysy, sprawdzą ofertę którą wcześniej otrzymałeś, po czym ustalą kwotę, która będzie korzystna dla obu stron.

Po jej zaakceptowaniu w dogodny dla ciebie sposób, w dogodnym czasie i miejscu podpiszemy umowę, na podstawie której w możliwie najkrótszym czasie na twoim koncie będą należne pieniądze.

W tym momencie Ty możesz już zapomnieć o szkodzie.

Etapy procesu: analiza – oferta – odkup i wypłata

  1. Skompletowanie wszystkich dokumentów dotyczących twojej szkody
  2. Dokonanie bezpłatnej analizy sytuacji
  3. Zebranie opinii ekspertów
  4. Przygotowanej oferty korzystnej dla obu stron
  5. Przedstawienie oferty Tobie
  6. Ewentualne negocjacje
  7. Podpisanie umowy
  8. Wypłata środków pieniężnych

Dokumenty, które należy nam udostępnić

  • Zdjęcia z miejsca zdarzenia
  • Kosztorys lub kalkulacja otrzymana z ubezpieczalni
  • Decyzja ubezpieczyciela
  • Wszelką korespondencję dotyczącą zdarzenia